måndag 29 juni 2009

arbete


Jag jobbar mest med rumpor just nu, ska göra en installation i Pride park med titeln: Snövit och de sju rövarna. Senvill jag göra några fantastiska saker till någon konsthall, men jag måste förankra idéerna och söka bidrag, så det får bli i Augusti-September, just nu kan jag bara drömma. Jag kommer också att söka bidrag för min darkroom-idé, det är kanske den motsatta sidan av hur du upplever sex, men det är dock en existerande verklighet. Jag gillar tanken på att lyfta fram det smutsiga, mörka, svarta, det som den som själv dras till det känner som en sjukdom och besatthet, det som smakar skam och hemligheter.

Men nu har jag nya idéer, jag vill ha ett par händer som KRAMAR om skinkorna, en hand som kryper ut ur muttan och pillar sig själv i stjärthålet, eller kanske en pussmun som ersätter själva stjärthålet, kiss my ass skulle man kunna tänka... och så fladdrar mina tankar runt militanta nudisters korståg mot textilbadarna och även deras identitet som en slags avvikande men mycket mer intressanta slags människor. OJ vad många ord som kom ut ur min hjärna så här av bara farten direkt på morgonen.

I övrigt arbetar jag på att bli mentalt fri.

Inga kommentarer: